HomeМузыкаRelated VideosMore From: Andy

Drake Kissing & Hugging up on Underage Girl @ Ogden Denver Concert!!!

1844 ratings | 1722550 views
Drake at The Ogden Theater in Colorado on May 17, 2010 calling a girl from the audience to join him onstage since he's a "Lonely, single man with no one to come home to" and that he might find the "Best he's ever had" here in Denver. Unfortunately he just about pulled an AKON onstage after kissing and hugging up on the girl to find out she's only 17. Hilarious, but he plays it off well. Sorry for the shitty camera work. It wasn't easy holding the camera up that high for that long. Enjoy! UPDATE: Please Contact [email protected] for permission regarding video.
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1329)
Naila Al Rajhi (12 hours ago)
God, this is embarrassing and creepy.
st va (16 hours ago)
He is a weirdo and he should go to jail
simpleplanfan011 (1 day ago)
Fuck you, wheelchair Jimmy. The next R Kelly! Millie Bobby Brown better run. 🏃‍♀️
Kieu Nguyen (1 day ago)
well at least she’s 26 now.
Teyoncé Knowles (2 days ago)
Oh wow!
Mizz_ Tiller (4 days ago)
But...where her parents at?
2pac (4 days ago)
FBI: OPEN UP
GB_Potato_YT (4 days ago)
Insert meme “FBI open up”
annalise mora (9 days ago)
this is straight nasty
RFchris15 (14 days ago)
how niggas ignore this for 9 years, but niggas wanna talk about a video that was released 20 years ago of R Kelly peeing on a girl.
Mackeyjay Lozada (6 days ago)
RFchris15 when the white men are ready to take him down they will use this
National Dossier (18 days ago)
Why you think his record label's logo is THE OWL MOLOCH? The deity people would sacrifice children to. Yeah man, now think about all the times X talked about sacrifice and pointed the finger at drake. Now watch sicko mode and all the meaning in that song and video - esp the louis belt part and the turn the corner cut the light part and finally the comet crushing a kid that looks like X part. Now you see, this is why he was actually grooming Millie Brown from Stranger Things. Sick shit runs rampant underground and we get to see some of it on the surface. The more we allow this to normalize the more they will do it and make us okay with what they do. That cannot happen. Call it out - Drake is a pedophile rapist and so are many people around it.
lispy boi (20 days ago)
Damnnn she got a PHAT ass doe *chill bro I'm 14
Star Benoit (22 days ago)
You better get that Id she dead ass said 17 god same it
Kyhia Tha (23 days ago)
Wuts her instagram
Aliyah Aghili (26 days ago)
What’s up with Drake kissing girls? Lol
Say No To Pedophilia (28 days ago)
Then Chris Hanssen comes on stage! "Can you have a seat please"
Tracey Coward (29 days ago)
Why not ask her age as well Drake before you do what ever
Quibblesworld (1 month ago)
32 and 16 year old
Crystal Waters (1 month ago)
If I was 17, I wouldn't mind if Drake thought I was popping and all up on me. Damn I'd be flattered
Dean limitsfree (1 month ago)
Disgusting
Millie M00 (1 month ago)
Ew ew ew what a disgusting human being
Sister Shooketh (1 month ago)
DISGUSTANG
crimson Ivy (1 month ago)
One word --- *Karma*
Charles Johnson (1 month ago)
@Drake what do you have to say for yourself?
Nene Brown (1 month ago)
Bruh she got him good 😂
PandaGal405 (1 month ago)
*projectile vomits*
Bob Anderson (1 month ago)
The double standard is strong on this one.
Truth is my radar (1 month ago)
And he dropped an MJ song from his set, really?
bianca campos (1 month ago)
how old was she?
SS Robs (1 month ago)
bianca campos 17
sydandtaytum (1 month ago)
legit gross
Gaby Shine1 (1 month ago)
The mom of that underage girl..
Jaime de Espana (1 month ago)
Drake, you’ll NEVER approach Michael Jackson’s superstardom, you POS!! MJ’s.music lives FOREVER!! Your music, Drake, will easily be forgotten!! Michael’s fan base is 100,000 times larger than yours, bitch!
Angela Baker (1 month ago)
17?! Why do u look like this?!
Tachanka boi (1 month ago)
Ew nooo
Jamada Patterson (1 month ago)
That shit was pretty creepy.
Mushrooms423 (1 month ago)
Drake be like "I like them big, I like them chunky"
Candy Cassandra (7 days ago)
Someone did a tiktok about it xD
robin maly (1 month ago)
Wtf hes being disgusting
KerstinPlayz (1 month ago)
Mushrooms423 yes ;)
SamoPlush. (1 month ago)
Welcome back to another episode of: *Why is this in my recommendation*
Tala Murjan (5 days ago)
+Aislynn Grill yooo samee
Aislynn Grill (1 month ago)
SamoPlush. my new favorite series
Mike Someone (1 month ago)
*i think moto moto likes you*
*Blue Bear* (1 month ago)
FBI
Bluesky 64 (1 month ago)
“I can get in trouble for shit like this”
kashes mckenzie (1 month ago)
Drake is sexually stimulating kids this wasn't a kiss goodnight a bye I'll see you later this was opportunity to make public c*********
doyouevenlift 1744 (6 days ago)
Eh who cares...shes 17, they're fucking all the time anyway.
Kpop Candy (1 month ago)
https://www.youtube.com/watch?v=H2LQMElLoLs This was Drakes inspiration to do this
Look out! I think Moto Moto likes you *I LIKE THEM BIG, I LIKE THEM CHUNKY*
Nishad Joshi (1 month ago)
Why do you dress like that Your are Thickk
jaylen pizarro (1 month ago)
pedo jew
Ghanaian Queen (1 month ago)
This was in 2010 and now yall want to get mad 😂😂
lifematch (1 month ago)
That's really messed up. I feel sorry for her, she was just there frozen. If she really wanted that she would have lean towards him, but she just stayed still.
adrian pasos (1 month ago)
he didn't have consent in the first place-
Yusuf Khan (2 months ago)
what about the time that woman legit kissed like a 4 year old on stage lmao
Octopissoff (2 months ago)
I am so uncomfortable
Buckeyecat2002 (2 months ago)
How do you plead Sir: Not guilty.
the_official _Lexicon (2 months ago)
Whos middle age father is that screaming "ohhh" behind the camera, sorry But you need to get divorced lol
Benjamin Long (2 months ago)
I bet Drake really likes the Kidz Bop versions of Drake songs.
Zuri Hutchins (2 months ago)
High school pics you was even bad then...
сука блять (2 months ago)
Oh yeah yeah
Elek Ebéd (2 months ago)
Drake=pedofil beast
Dyon (3 months ago)
That's funny though creepy , but Drizzy is not pedophile R Kelly
Pardon Me (3 months ago)
#YoureNextDrake
Lise I. (3 months ago)
"It's okay I'm only 23 I can ..." didn't hear it all but this has me relieved af + knowing that legal age in colorado is 17. Ouuuf ! He wouldn't do something like that in public with a minor and everybody just being okay and watching this. But still, we need to let girls learn the power of NO, especially if you're incomfortable in a situation - even if that situation includes a celebrity.
Tom Jones (3 months ago)
Child molester. But Toronto will cover for him like aways
justinjones143 (3 months ago)
Aw nawl
John Doe (3 months ago)
I THOUGHT I HAD IT ALL TOGETHER...
fang 505 (3 months ago)
Who’s here from miniklin
Gabe 905 (3 months ago)
Just because it's legal doesn't it mean it's right 🤷🏿‍♂️
it's legal so it must be right, otherwise you wouldn't think 18 is good but 17 is bad. They're both legal ages so why is one wrong but the other isn't? You've probably based your morality in the law, so if say the law changes to 15 years old you can't complain because you believe the law when it was set at 18
YourCommonLoser (3 months ago)
The next time drake gets exposed for this again, there ain't gonna be no "god's plan" to get his ass outta jail. Lol
ella r (3 months ago)
I know this is weird but not like he slept with the girl? Where was this energy when Tyga ACTUALLY dated Kylie at 17!?
YourCommonLoser (6 hours ago)
There was but ok
JohnnyOmm (3 months ago)
I woulda smasheeeed in colorado
ManchesterDons (3 months ago)
2010: Hey a grown man groping a 17 year old *NORMAL* 2018: *REEEEEEEEEEEEEE*
Alec Nguyen (3 months ago)
For everyone saying the age of consent is 17 so it's fine you're a moron that doesn't understand age of consent laws. Every state has a different set of laws, but generally age of consent is 17 and the other person must be within 3 years of age. So 20 maximum to be legal. I'm not sure where this was taken but few states have different guidelines like between 30 years of age or 10 years of age. It is a pure fact though in most states drake would be jailed as a child predator for this because he was 23, which is 6 years above.
Again, shut the fuck up
Harley Quinn (3 months ago)
Millie Bobby brown anyone ?
Donut Delilah (3 months ago)
FBI: FBI OPEN UP Drake: I just hit the switch CLICK CLICK FBI: ladies and gentleman we got em
Da snake 19 (3 months ago)
wHaT's hEr @
Da snake 19 (3 months ago)
aight stop cappin she like it
Kevin Merchan (3 months ago)
KIDDO MODE
Sealiza Brown (3 months ago)
this made me really uncomfortable wow
Kaelyn D. (3 months ago)
When she said how old she was lmaoooo
Kaiyonce ً (3 months ago)
YIKES.
Mishelly G (3 months ago)
You know he got her number after the show
Keivan moiny (3 months ago)
Chris Hansen type beat
Shea Harris (3 months ago)
I'm sorry but I don't see anything wrong with this. He was 23, she was 17, only 6 years apart, she looks way overage, this was in Colorado where the age of consent is 17 and he even felt a little weird after finding out she was 17. This is also just a stupid little fan moment that many artists do, I guarantee he wasn't trying to chase after her after this show. Everyone's blowing this out of proportion.
John (3 months ago)
Kiddo Mode
Bo Jangles (3 months ago)
pedo
Wolfatadoor (3 months ago)
Apparently kissing an underage girl makes the crowd go wild.
dudedustbunny (3 months ago)
He's gone PEDO MODE
smol but dedly (1 month ago)
dudedustbunny lmaoooo this comment is underrated
Tanya Kaufman (3 months ago)
FUCK DRAKE
Josuesway (3 months ago)
“AHH HELL NAH 17!?” *proceeds to sexually compliment her and kiss her*
Royce Stiles (3 months ago)
People need to move on this was in 2010 it’s a lesson learn
Tony 901 (3 months ago)
*EASY MONEY* 👋🌚✋
TheGuyWithTheJuice (3 months ago)
GUYS CHILL TF OUT. AGE OF CONSENT IN COLORADO IS 17 so if she hasn't said anything after all these years its alright.
Chill Broski (3 months ago)
When I shoot my shot, that shit wetty like I'm Sheck
kennywise gaming (3 months ago)
Nobody told her ass to lie about her age yall dumb this. Was a 21 and over concert
Ami Sinyan (3 months ago)
This made me uncomfortable
Mike Scott (3 months ago)
Whiskey Tango Foxtrot!?!
JonMarc Daley (3 months ago)
Bro 10 years ago doesn’t mean anything either?? Like bro y’all are coming after the wrong people bro this is sad
Brendan Halsey (3 months ago)
Andy is wondering where the hell all these views came from😂😂
federica menna (3 months ago)
Ladies & gentlemen, we got him.
A Z (3 months ago)
Americans you are the dumbest in the known universe, you knew this? No?
Tetrahedron IX (3 months ago)
Drake was 23yr and she was 17yr wheres the story ?
El KlouDee (3 months ago)
It's was all cool till 2:47. Sup with you Drake?
Hunter Pinson (3 months ago)
Why people making this a big deal they have a 4 year age gap and that ain’t shit especially when they both legal adults, y’all act like “children” these days aren’t doing anything sexual or anything

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.